..sammen vender vi strømmen..

tirsdag den 17. januar 2012

Hvor er det spændende

Someway or another er min blog kommet til at se anderledes ud, - jeg var så optimistisk at forsøge mig med at oprette uden Firefox...
Nå, men udover web 2.0 med tilhørende frustrationer har jeg for nylig haft den fornøjelse, at min interesse for forskningsmetoder, randomiserede, kontrollerede forsøg og systematiske oversigtsartikler i 2 tilfælde har været nyttig. - Som hjælp til litteratursøgning til en underviser, der skriver masteropgave og som indledende support til et nyt projekt i Videncenter for Inklusion og Eksklusion, - projektet går ud på, at 3 videncenterkonsulenter skal lave en systematisk oversigtsartikel. Spændende...




1 kommentar:

  1. Det lyder rigtig spændende! Det må give anledning til nogle spændende litteratursøgninger :).

    SvarSlet